6.10.2022 – קו.לאבכנסת

לקראת הבחירות, נערך מפגש מרגש עם ארבעה בוגרי/ות קו. לאב המתמודדים לכנסת – ח"כ משה (קינלי) טור-פז (יש עתיד, 01), אמיתי פורת (הבית היהודי, 02), ד"ר יאסר חוג'יראת (רע"ם, 02) ועינבר יחזקאלי (המחנה הממלכתי, 03) שקיימו שיח קו.לאבי בהנחית מנדי רבינוביץ (מנהל בית בירם בביה"ס הריאלי בחיפה, 04).

איציק שמולי, לשעבר שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים וח"כ וכיום מנכ"ל המשרד הישראלי של פדרציית ניו יורק פתח ושיתף את המשתתפים בשאיפה להרחיב את השפה וההשפעה הקו.לאבית על מרחבי החברה הישראלית בכלל ועל הכנסת בפרט.

המועמדים/ות לכנסת שיתפו על הבחירה האישית להיכנס לפוליטיקה, הדילמות, האתגרים, הפערים בין האישי לציבורי, החלומות והציפיות. התייחסו להשפעה של התהליך בקו. לאב עבורם וההשראה לתהליכים וחיבורים אפשריים בזירה הציבורית.

כתשובה לשאלה על מהלך ממלכתי רחב שירצו לקדם, עלו נושאי דת ומדינה, שוויון אזרחי, ביטול הפריפריה ומפגשי נוער בין קהילות שונות כחלק מתכנית הלימודים; כמו כן עלתה השאיפה להוצאה לאור של תהליכים ומפגשים מחברים שמתקיימים מאחורי הקלעים אל קדמת הבמה.

בדברי הסיכום אמר מנדי "אני שומע אתכם ומוכן לצאת לרחובות לסייע לכל אחד מכם להיבחר ולממש את החזון החברתי הקו.לאבי שלו".

 

 

 

 

5.4.21 זיכרון בסלון – הרצאה מפי שורד שואה – קטע אמנותי ושיח פתוח – קצת לפני יום השואה, נפגשנו לזיכרון בסלון עם אלעד שושן, מנכ"ל הארגון לשעבר והרב שי נווה, בוגרי קו. לאב 05. המפגש כלל את סיפורו של שורד השואה גדעון לוטן, קטע אמנותי ושיח על משמעות הזיכרון שתופסת חלק נכבד מעצם קיומנו.

1.3.21 סולח להם על השאלה, מקווה שיסלחו לי על התשובה – שיח פתוח – יעקוב איברהים (03) יוביל דיון בנושא חיבור בין תרבויות שונות וגישות שונות, בין שילוב לקיטוב וגם יציע איך להרחיב עשייה בתחום, בשיתוף פעולה בין ארגונים או אחר.

4.1.21 גבולות חופש הביטוי במערכת החינוך (או את מי לא נזמין לבית הספר לדבר עם תלמידים?) – בהובלת מנדי רבינוביץ (04) מנהל ביה"ס הריאלי בחיפה ויעל נזרי (02) מפקחת ארצית לחינוך חברתי במשרד החינוך.
שיתוף יוזמות בוגרים: התאום היהודי שלי.

7.12.20 מכירים (יותר) ומשתפים – מפגש ספיד-מיטינג להכרות בין החברים שהעביר יוני צ'ונה (01) ושיתוף בוגרים ביוזמות שלהם:

  • מאמענט – ליגת אימהות בחברה החרדית. שיתפו עפרה אברמוביץ ושיינדי סדובסקי (05)
  • מסע לארץ האש – פלטפורמת משחק להפחתת סטריאוטיפים. שיתף עידן חיל (03)
  • סאם אנה וורק – סדרת דרמה טלוויזיונית על צעירים מהחברה האתיופית. הציג אמיתי יעיש בן אוזיליו (05)
  • ניקוי ראש – סדנת תיאטרון להשמעת קולם של מנהלי בתי ספר. שיתף מנדי רבינוביץ (04)

2.11.20 החברה החרדית – מבט מבפנים – אתי מלר (03) ורחלי ברכר (04) אירחו את הקהילה בשיח קו. לאבי ייחודי עם הבוגרים/ות החרדים/יות.

19.10.20 אלימות ופשיעה בחברה הפלסטינית בישראל: אפליה, שיטור ואמון – מפגש מעשיר ומעורר עם עולא נג'מי (04) ורות לוין מיוזמות קרן אברהם.